MOTINYSTĖS PSICHOLOGIJA

Išgyventi motinystę yra du būdai (ir jų pasekmės): pirmas – kovoti stengiantis įvairiais būdais pakeisti (pagerinti) savo šeimos narius, antras – leisti sau džiaugtis gyvenimu priimanti netobulus vaikus, priimant savo naują tapatybę ir mokantis naujų būdų išgyventi. Jeigu renkiesi antrą ir tiki, kad nuo Tavęs priklauso labai daug – kviečiu Tave į terapinę grupę skirtą motinystei:).

Grupės temos: kalbėsime apie didžiąsias moters transformacijas raidos požiūriu ir šalutinį poveikį auklėjant vaikus. Aptarsime kas yra tikroji nuolankumo prasmė bei kaip tai veikia šeimos atmosferą. Ilgiau sustosime ties „stiprios“ moteris ir valdingo vyro paveikslu, aptarsime motinystėje patiriamo streso pasekmės ir kūno teologiją, - motinystę ir seksualumą.

Viskas apie TAVE. Bet ne viskas iš kartoJ. Darbo daug, todėl vasarą vyks paruošiamasis etapas ir atranka į grupę. Kviečiu pradėti nuo streso mažinimo pasitelkiant judesį ir kvėpavimą. O nuo rudens žengti sekantį žingsnį: sudėti savo motinystės išgyvenimus į prasmingą viziją, kuri įkvėps kai pavargsi, palaikys Tave, kai bus sunku, padrąsins kai patirsi spaudimą ir sustiprins nelengvame motinystės kelyje. Tegul šis įkvėpimas tampa Tavo kelrode žvaigžde Tavo motinystės kelyje! 

Grupės metu įsisąmoninsime savo ir kitų (sociumo) lūkesčius,  liesime  savo jausmus, kurie atskleis naujas paslaptis ir įgalins mylėti. Ieškosime kur slepiasi motinų baimė, pyktis ir kiti jausmai. Didžiausią dėmesį skirsime ugdyti gydančiam sielą ryšiui. 

Terapinė grupė vyks kartą per savaitę rugsėjo – lapkričio  mėnesiais (praėjus atranką). Besidominčios motinystės psichologija kviečiamos susipažinti jau dabar streso valdymo programoje:

 

Komentarai

Į viršų Į viršų
error: Wayfinder class not found