Kelionė į Anykščius

1901-12-13 / Jurga Statulevičienė

Kartais taip norisi ištrūkti iš namų ir ką nors pamatyti! O Lietuva tikrai labai graži, tereikia išsirinkti, į kurį jos kraštą pasukti. Taigi pasiruoškite keliauti į Anykščius. Žinoma, dar smagiau su bičiulių kompanija. Štai ir mūsų iškyla įvyko tik todėl, kad pakvietė draugai.
Anykščiai nuo Vilniaus netoli: tarp miestų apie 100 kilometrų. Pagrindinis kelionės tikslas − nusileisti nuo kalno... rogutėmis. Vasarą! Jausmas nuostabus, būtinai susimokėkite iš karto už bent dvi galimybes čiuožti, kad nereikėtų iš naujo stovėti eilėje. Pirmą kartą išbandysite trasą, o leisdamiesi antrą kartą, pajusite tikrą malonumą.
Be šių įspūdžių, patyrėme ir kitų: pamatėme, kokia graži Anykščių bažnyčia, aplankėme A. Baranausko namelį. Labai norėjome pakliūti ir į ,,Žuvienės pašiūrę“, kurioje ant laužo verdama gardi žuvienė. Ši kavinė yra netoli Anykščių, šalia Rubikių ežero. Čia ir išsimaudėme, ir taip svajotos sriubos paragavome. Aplankėme ir apleistą Burbiškių dvarą − pasivaikščiojome, nusifotografavome. Tada pasukome į netoliese esantį kukurūzų labirintą ir jame taip pat praleidome smagią valandą. Vaikai tiesiog leipo iš malonumo, mat jiems leidome būti gidais ir ieškoti išėjimo iš labirinto.
Užvažiavome pasižiūrėti ir vienos iš Anykščių atodangų (tiesiog šalia kelio pamatėme rodyklę). Lietuvos gamta nepakartojama, gali žvalgytis ir vaizdai nepabos − apima tokia ramybė...
Išsiaiškinome, kad turint daugiau laiko galima užsukti ir į Arklio muziejų, ir į kartodromą. Na, o šįkart, pilni gerų įspūdžių, laimingi grįžome namo. Nusprendėme, kad dar grįšime į Anykščių miestą!